Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szymonraj | użytkownik

imię i nazwiskoSzymon Rajca adresWałbrzych / Wrocław / Warszawa zarejestrowany22.11.2006 @10:50:00 ostatnio na stronie24.09.2012 @14:49:09



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwszymonrajca.com
digarty1 komentarze574 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~BiviusDesign    07.05.2010 @14:20:19
dopiero zobaczyłem linka do twojej strony, fajne rzeczy tam nabroiłeś
~BiviusDesign    07.05.2010 @11:59:50
tak, na poważnie
~Cavvy    07.09.2009 @14:27:11
Przykro mi ale nie zastosuje sie do zalecen :P
~aikmar    27.07.2009 @16:08:28
Witaj Szymonie,

Dziękuję za konstruktywną krytykę Komentarze w stylu: "to jest wow, to jest fu, a tamto be" przecież tyle znaczą Czyż nie?
_______
http://www.turbohtml.pl - Koder XHTML, CSS! Cięcie PSD! Cięcie Layoutów! Cięcie.. :D
~ShadUr    17.06.2009 @14:32:13
foto multi... niestety nie jest to jakies WOW ale wole to niz wrzesien
~Amelie21    03.06.2009 @17:54:04
Dziękuję
Pozdrawiam
Ola
~shush    28.05.2009 @14:31:35
Już nie musisz obserwować <rotfl>.
_______
Najcięższa praca w życiu? Praca nad samym sobą.
~shush    28.05.2009 @14:30:21
Tak xD. Ale mam kilka projektów związanych z Twoim miastem .
_______
Najcięższa praca w życiu? Praca nad samym sobą.
~shush    28.05.2009 @14:28:42
Tylko szkoda, że ja z Małopolski :D.
_______
Najcięższa praca w życiu? Praca nad samym sobą.
~shush    28.05.2009 @14:26:33
Dziękuję o_O.
_______
Najcięższa praca w życiu? Praca nad samym sobą.
~TypeR    30.04.2009 @10:59:18
Pracuję dopiero nad kadrowaniem samochodów
Pozdrawiam
~wytworniastron    20.04.2009 @13:55:36
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.
~pcholewa    16.04.2009 @13:17:22
Dzięki
~brs    30.12.2008 @10:59:52
bo takie ma byc

pozdrawiam
~patdylus    27.12.2008 @10:40:14
może, czekam na twoje designs
~patdylus    27.12.2008 @10:31:24
dzięki , no przestrzenie były trochę większe jeszcze ! ale ja wolę trochę czytelniejsze robić
~BeeM    26.12.2008 @09:52:42
W planach jest do końca roku A kiedy będzie zobaczymy.
_______
'09 showcase: http://www.martinnogal.com
Martin Nogal
~BeeM    25.12.2008 @19:54:30
Zaakceptowany, tylko po nieszczęsnych poprawkach
_______
'09 showcase: http://www.martinnogal.com
Martin Nogal
~Pokora    23.12.2008 @20:32:24
hm, jak uważasz
~Cyprees    23.12.2008 @20:11:03
To nie mial byc jarmark kolorow. Tak wiec tu akurat szarosc pasuje. A co do strzalki, nie widze problemu aby tam byla. Tak czy siak, dzieki za komentarz.
~PrawieJakChuckNorris    23.12.2008 @20:08:48
ja jestem otwarty na krytykę dlatego między innymi wrzucam te prace na digarcik a co do typo tego niebieskiego folderu to wyszło to bardzo dobrze w druku inaczej wygląda to na prezentacji ...niestety w czcionkę musiał mi się wcisnąć klient...pozdro
~Karvin    23.12.2008 @20:02:29
Wesołych
~qbass99    23.12.2008 @19:58:22
na stronie acidów zamieszczone owe foty zostały.
pozdrawiam
_______
nie popadajmy w samozachwyt!
POLECAM tą Panią http://bojalubietakinie.digart.pl/
~qkii    23.12.2008 @19:53:54
kwestia gustu
~qkii    23.12.2008 @19:47:39
symulacji winiety nie mialam zamiaru osiagac, nie rozumiem skad taki wniosek...praca moze sie nie podobac, oczywiscie, natomiast prosilabym o nie sugerowanie co mialam zamiar zrobic a czego nie. pozdrawiam
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt